Konkurs stanowił kontynuację oddolnych kampanii branżowych np. #Lubelskiepoczeka czy #MiastoPoczeka, które informowały turystów, że miasta i regiony zaczekają na turystów, aż do momentu, gdy podróżowanie będzie bezpieczne. Polskiej Organizacji Turystycznej zależało, by wesprzeć także produkty turystyczne.
Produkty turystyczne miały za zadanie przygotować krótkie filmiki, w których ich pracownicy w ciekawy sposób zachęcą Polaków do przyjazdu. Motywem przewodnim materiałów miały być hasła: "Czekamy na Was!" lub "Do zobaczenia wkrótce!". W materiale miały pojawić się hasztagi: #CzekamyNaWas, #DoZobaczeniaWkrótce, #OdpoczywajwPolsce.
Kapituła konkursu nagrodziła 5 z 50 nadesłanych filmów. W tym gronie znalazły się produkcje: wsi Istebna położnej w woj. śląskim, gdańskiego Hevelianum, Centrum Nauki Kopernik, Muzeum Mleka w Grajowie oraz właśnie Parku Etnograficznego w Tokarni.
- Nagrodą w tym konkursie jest kampania promocyjna, także mamy okazję rozsławić Muzeum Wsi Kieleckiej w całej Polsce – mówi nam Beata Ryń, rzecznik muzeum. – Dowodem na to, że ta kampania jest skuteczna, jest fakt, że wśród laureatów konkursu znalazło się Muzeum Mleka w Grajowie, o którym też już wszyscy mówią – dodaje.
W późniejszym etapie filmy będą również promowane na rynkach zagranicznych, na których obecna jest Polska Organizacja Turystyczna.