Zawieszona została bezpośrednia obsługa pacjentów w siedzibie Oddziału Funduszu przy ul. Jana Pawła II w Kielcach oraz Punkty Obsługi w Ostrowcu Świętokrzyskim, Snadomierzu i Kielcach przy al. IX Wieków Kielc.
Jak informuje Fundusz interesanci, którzy pilnie potrzebują potwierdzenia dokumentów przez NFZ powinni pozostawić je w specjalnej skrzynce znajdującej się na zewnątrz budynku głównej siedziby NFZ i punktów obsługi. Można je przesłać także drogą mailową lub tradycyjną pocztą na adres oddziału wojewódzkiego NFZ w Kielcach.
W przypadku potwierdzenia zlecenia na zaopatrzenie w wyroby medyczne można poprosić lekarza wystawiającego zlecenie o elektroniczne potwierdzenie. Jest to możliwe dzięki teleporadzie. Pacjent otrzyma numer zlecenia, który wraz z numerem PESEL jest dokumentem upoważniającym do realizacji zlecenia w aptece lub innym punkcie medycznym mającym podpisaną umowę z NFZ.
Jeżeli lekarz wypisze zlecenie w formie papierowej należy je wrzucić do skrzynki na zewnątrz siedziby NFZ, przesłać pocztą lub zeskanować dokument i wysłać na adres e-mail [email protected]. Co ważne należy podać numer telefonu kontaktowego, na który pracownik ŚwOW NFZ poda numer zlecenia do realizacji.
Wnioski o wydanie kart EKUZ należy przesyłać drogą mailową na adres: [email protected]. Te dotyczące innych spraw na adres: [email protected].
Sprawy dotyczące planowanego leczenia za granicą oraz złożenia wniosku o zawarcie umowy ubezpieczenia dobrowolnego mogą być załatwiane w siedzibie Oddziału po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.
Wszelkie dokumenty mogą być przesyłane drogą mailową na adres: [email protected]
Skierowania na leczenie uzdrowiskowe mogą być przekazywane wyłącznie drogą pocztową lub być pozostawiane w skrzynce znajdującej się na zewnątrz budynku głównej siedziby NFZ i punktów obsługi.