Umowy podpisały: Generali, 4ECO, KW Morawica, Forbuild, OSM Włoszczowa, ECHO Investment oraz Lewiatan. Wszystkie znajdą się na strojach meczowych drużyny.
Mistrzowie Polski deklarują, że budżet na rozpoczynający się sezon jest ustabilizowany. To zgoła inna sytuacja, niż ta, która miała miejsce jeszcze 3 miesiące temu. Przypomnijmy, że przez pandemię koronawirusa ze sponsorowania wycofała się grupa VIVE, zaś przyszłość zespołu z Kielc stała pod znakiem zapytania.
Finanse „żółto-biało-niebieskich” wróciły do równowagi, kiedy pojawił się nowy inwestor – Van Pur S.A. z marką Łomża. Nie bez znaczenia była również zrzutka kibiców przekraczająca 700 tysięcy złotych, a także dobra sprzedaż karnetów. Teraz z klubem „podpisali się” kolejni sponsorzy.
To jednak nie koniec, bo mistrzowie Polski wciąż posiadają miejsca reklamowe, które są na sprzedaż.
– Chcieliśmy zaprosić do współpracy firmy z regionu. To integracja środowiska, w którym żyjemy i nasza praca na rzecz naszego regionu. Chcemy rozwijać drużyny młodzieżowe, a już teraz mamy w kadrze dwóch wychowanków (Surgiel i Wałach - przyp. red.). Do takiej pracy są potrzebne takie środki. W tych trudnych czasach musimy podziękować tym, którzy zdecydowali się na współpracę. To dobry sygnał dla kibiców. Klub będzie się rozwijał. Teraz prezentuje bardzo dobrą energię i skład, z którym możemy zaistnieć w Europie – dodaje wiceprezes.
– Ten rok jest wyjątkowo trudny dla klubów sportowych, dlatego zdecydowaliśmy pomóc Łomży Vive. Jesteśmy obecni na kieleckim rynku od ćwierćwiecza, wspieramy też inne inicjatywy, pomagamy m. in. Szpitalowi Wojewódzkiemu. Wielu pracowników ECHA jest kibicami, dlatego trzymamy kciuki za sukcesy zespołu – zaznacza Maciej Materny, członek zarządu ECHO Investment.