telefon stacjonarny

i

Autor: pixabay.com

Duże zainteresowanie telefonem interwencyjny mieszkańców powiatu kieleckiego

2022-02-25 17:41

​Blisko pół tysiąca konsultacji i pomoc udzielona blisko 300 mieszkańcom powiatu kieleckiego, którzy skorzystali w ubiegłym roku z pomocy specjalistów obsługujących telefon interwencyjny. Zdecydowana większość zgłaszanych problemów dotyczyła obaw związanych z COVID-19.

Za nami trudny pod tym względem rok. Mierzyliśmy się z kolejnymi falami koronawirusa, dużą zachorowalnością i niestety wysoką umieralnością. Ta sytuacja negatywnie wpłynęła na wielu z nas . To był trudny czas również dla młodzieży. Izolacja od rówieśników, konieczność nauki zdalnej i przeniesienie kontaktów niemal wyłącznie do sieci - co znalazło odzwierciedlenie w podejmowanych przez specjalistów interwencjach- informuje Stefan Bąk, członek Zarządu Powiatu w Kielcach.

W 2022 roku dział interwencji Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kielcach prowadzi dwa telefony interwencyjne. Do dyspozycji są one codziennie w poniedziałek, środę i piątek w godzinach 8-12, a we wtorek i czwartek w godzinach 15-19 - podaje Starostwo Powiatowe w Kielcach.

Kolejki na niektórych stacjach i przy bankomatach w Radomiu