Oddział NFZ

i

Autor: nfz.gov.pl

Wizyty w świętokzyskich placówkach NFZ bez większych ograniczeń

2022-03-01 13:36

Świętokrzyski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia przywraca w pełnym zakresie działalność w Sali Obsługi Klientów oraz w Punktach Obsługi Klientów w regionie. Przypomnijmy, że względu na pandemię od 24 stycznia usługi odbywały się głównie telefonicznie lub mailowo.

Od 28 lutego przywrócono w pełnym zakresie działalność w Sali Obsługi Klientów oraz w Punktach Obsługi Klientów Świętokrzyskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia:

  • w Sali Obsługi Klientów w Kielcach przy al. IX Wieków Kielc 2a Godziny pracy urzędu: poniedziałek – piątek 8.00 – 16.00 (pobieranie biletów w godz. od 8.20 do 15.40);
  • w Punkcie Obsługi Klientów w Sandomierzu ul. Mickiewicza 34 Godziny pracy urzędu: poniedziałek – piątek 7.30 – 15.30;
  • w Punkcie Obsługi Klientów w Ostrowcu Świętokrzyskim os. Słoneczne 43 Godziny pracy urzędu: poniedziałek – piątek 8.00 – 16.00.

Przypominamy, że w związku z zagrożeniem epidemiologicznym od 24 stycznia obsługa interesantów odbywała się przede wszystkim w formie telefonicznej, mailowej, a w formie wizyty osobistej w Sali Obsługi Klientów lub w punktach obsługi wyłącznie po wcześniejszym, telefonicznym umówieniu wizyty. Obecnie te ograniczenia zostają zniesione. Do SOK i punktów można przychodzić bez wcześniejszego umawiania się. Można się też ponownie rejestrować na wizyty do stanowiska ds. profilaktyki i promocji zdrowia i pomiary medyczne w kiosku profilaktycznym.

Cały czas jednak zarówno klientów, jak i pracowników NFZ obowiązują środki ostrożności dostosowane do aktualnej sytuacji epidemicznej w Polsce:

  • do sali obsługi mogą wejść wyłącznie osoby, które mają zakryte usta i nos maseczką oraz zdezynfekują ręce – dyspenser umieszczony jest przy wejściu do Sali;
  • utrzymanie co najmniej 1,5-metrowej odległości między klientami;
  • udostępniamy 50 procent miejsc siedzących w strefie oczekiwania na obsługę;
  • po każdym obsłużonym kliencie stanowisko, w tym przesłona oddzielająca pracowników, blat biurka i długopisy będą starannie dezynfekowane.

Nad płynnością obsługi i zachowaniem obostrzeń sanitarnych czuwa wyznaczony pracownik Funduszu, zawsze obecny w sali.

Przed wejściem do sali nadal pozostaje skrzynka podawcza, w której pacjenci mogą zostawić korespondencję, bez konieczności wchodzenia do sali obsługi klientów. Cały czas działa całodobowa, bezpłatna infolinia NFZ, czyli TIP - 800 190 590. Zachęcamy również do kontaktu z nami, bez wychodzenia z domu, za pomocą usługi e-Doradca NFZ.

info: świętokrzyski oddział NFZ

Prezes Centrum Medycznego MEDYK w Rzeszowie o kontroli jaką NFZ przeprowadziło w placówce

Czy jesteś uzależniony od cukru?

Pytanie 1 z 11
Czy słodzisz kawę lub herbatę?