Handel

Black Friday 2023. W sieci Media Expert trwa akcja Black Weeks. Są obniżki cen i promocje. Na jakie towary?

2023-11-15 17:38

Tegoroczny Black Friday przypada w piątek 24 listopada. To akcja, w czasie której sklepy lub sieci handlowe obniżają ceny za swoje towary i kuszą klientów promocjami. Czas obniżek cen za niektóre produkty trwa już w sieci Media Expert.

Black Friday 2023 w USA i Polsce. Kiedy przypada?

Tradycja Black Friday wywodzi się ze Stanów Zjednoczonych, przypada on zawsze dzień po Święcie Dziękczynienia. W tym roku Amerykanie obchodzą je w czwartek, a więc "Czarny Piątek" będzie następnego dnia - 24 listopada.

Black Friday od lat gości także w Polsce, wiele sklepów, sieci handlowych (niezależnie od branży i asortymentu) obniża stawki za towary, wprowadza różne promocje lub upusty. Dla klientów to okazja, aby niektóre produkty "upolować" po atrakcyjnej cenie. Do akcji przystąpiła także sieć Media Expert.

Black Friday 2023. Media Expert szykuje się do finału

- Obniżki cen dotyczą między innymi sprzętów RTV AGD, komputerów, laptopów, telefonów, urządzeń używanych np. do pracy w biurze, w domu. Nie mogę wskazać jakie promocje obowiązują w przypadkach konkretnych towarów, ale asortyment jest różny. Upusty za niektóre z nich sięgają kilkudziesięciu procent - informuje Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert. Nowością jest np. możliwość zakupu produktów lego, to oferta skierowana nie tylko do najmłodszych.

Black Friday to czas promocji oraz upustów

Dla tej sieci sam "Czarny Piątek" będzie finałem promocji, bowiem od trzech tygodni prowadzi ona akcję Black Weeks. W jej ramach obniżyła ceny niektórych towarów. Początek nastąpił 26 października, zakończenie będzie w czwartek 16 listopada.

- Wyszliśmy naprzeciwko oczekiwaniom naszych klientów, którzy mają teraz więcej czasu, aby wybrać i zdecydować się na zakup danego produktu po promocyjnej cenie. Od lat obserwujemy, że w skali roku właśnie Black Friday oraz czas, który go poprzedza, skłaniają największą liczbę klientów do tego, aby odwiedzali nasze sklepy. Wtedy frekwencja kupujących jest największa, także wśród klientów robiących zakupy za pośrednictwem internetu - mówi Michał Mystkowski z Media Expert.

Czytaj również:

Ja Się Pytam Quiz - Pieniądze