Zmiany zostaną wprowadzone od poniedziałku, 26 października, i potrwają do odwołania. Co ważne, wszystkie rejestracje, które zostały potwierdzone wcześniej, zostaną zrealizowane.
Urzędnicy informują, że nadal możliwe jest: telefoniczne umawianie się na wizytę po odbiór dowodu rejestracyjnego (pod nr tel.: 41 36 76 099 lub 41 36 76 499), firmy leasingowe i firmy rejestrujące powyżej dwóch pojazdów, zostaną obsłużone po wcześniejszym telefonicznym umówieniu (pod nr tel.: firmy leasingowe – 41 36 76 032, firmy rejestrujące powyżej dwóch pojazdów – 41 36 76 112 lub 41 36 76 117).
Biuro Praw Jazdy pracuje normalnie, wizyty umawiane są internetowo i telefonicznie (tel.: 41 36 76 024).
Z uwagi na zaistniałą sytuację, ograniczona zostanie również ilość spraw załatwianych na Stanowisku ds. Transportu. W celu załatwienia sprawy na tym stanowisku należy umówić się internetowo – terminy udostępniane są z dnia na dzień. Informacje z zakresu zadań wykonywanych przez Stanowisko ds. Transportu można uzyskać pod nr tel. 41 36 76 235.
- Nadmieniamy, że dokładamy wszelkich możliwych starań, aby w zaistniałej sytuacji zachować ciągłość pracy, a co za tym idzie załatwiać najpilniejsze sprawy mieszkańców Miasta Kielce – zaznaczają urzędnicy.