W czwartek 13 czerwca podczas specjalnej konferencji prasowej umowę o promocji Miasta Kielce przez KS Iskrę Kielce oraz jej zawodników podpisali Zastępca Prezydenta Miasta Kielce Bartłomiej Zapała oraz wiceprezes KS Iskry Kielce Paweł Papaj.
Korzyści dla miasta i klubu
Opiewa ona na kwotę 3,5 miliona złotych i obowiązuje do końca roku kalendarzowego.
- Rada Miasta decyzję o przekazaniu właśnie takiej kwoty podjęła w marcu. Zależy nam na tym, by promowanie Kielc było jak najbardziej widoczne. Bez względu na nazwę, którą zespół posiadał w ostatnich latach, należy on do najlepszych marek posiadanych przez miasto. Uważamy, że tę markę trzeba rozwijać, bo korzyści wydają się obopólne i dla miasta, i - mam nadzieję - dla klubu - mówił podczas konferencji wiceprezydent Kielc Bartłomiej Zapała.
Umowa zakłada m.in. kampanię billboardową w dziesięciu różnych miejscach w Polsce z wykorzystaniem wizerunku różnych zawodników i różnych charakterystycznych lokalizacji w Kielcach. Ale też kampanię wizerunkową prowadzoną w mediach społecznościowych klubu (meczowe grafiki również będą zawierały lokalizację) oraz produkcję spotu reklamowego. Jego fragmenty zaprezentowane zostały w trakcie konferencji.
Promocja Kielc przez piłkę ręczną
- Dziękuję za dużą otwartość ze strony władz miasta. Ta umowa jest ponadstandardowa. W ostatnich dniach pracowaliśmy z partnerami z Urzędu Miasta nad tym, by promocja miała inny wymiar niż w poprzednich latach. Dlatego wykorzystamy wizerunek zawodników, którzy są gwiazdami sportu w swoich krajach. Jestem przekonany, że wykorzystując swoje zasięgi w mediach społecznościowych będą dobrze promować Kielce - powiedział wiceprezes Iskry Kielce Paweł Papaj. Wymienił także inne elementy tej współpracy. To m.in. spotkania gospodarcze organizowane przez klub dla lokalnych przedsiębiorstw.