Marki własne, czyli produkty sygnowane nazwą sieci handlowych, zdobywają coraz większą popularność wśród konsumentów. W dobie rosnących kosztów życia, poszukujemy tańszych, ale równie dobrej jakości zamienników dla produktów marek narodowych. Pieluchy dla dzieci, nabiał, wędliny, dania gotowe, chemia domowa - asortymentu przybywa, a podczas Targów Marek Własnych w Kielcach, 15 i 16 listopada (środa-czwartek), zostanie zgromadzona ogromna różnorodność.
Targi Marek Własnych w Kielcach. Od ślimaków po chemię
Będą ślimaki polskiej firmy Escargots, produkowany od 85 lat żur Piskorek, wyroby z mięsa lokalnej firmy Zakład Mięsny Smak Górno, makarony i płatki ekologiczne od Bio Planet. Słowacka firma SpaceLab przywiezie napój o detoksykującym Alkohol Killer, kolejna – Gratta - półprodukty do wypieku w domu. – Będą też konserwy, makarony, przetwory z owoców i warzyw z certyfikatami jakości, pieczywo, nabiał, słodycze, czekolady, napoje, woda mineralna, wędliny, żywność dla dzieci, a także karma dla zwierzaków – mówi Jakub Nogaj, menedżer wydarzenia w Targach Kielce.
– Znaczące miejsce podczas naszego wydarzenia w Targach Kielce zajmą producenci chemii przemysłowej i domowej. Te grupy asortymentu marek własnych wciąż mocno walczą o zainteresowanie klientów - dodaje Nogaj.
Zagraniczne firmy na Targach Marek Własnych w Kielcach
Udział w wydarzeniu w Kielcach potwierdziły m.in. sieci Lewiatan, Stokrotka, Chorten, Polska Grupa Zakupowa Kupiec, spółka Scamark Polska, która jest odpowiedzialna za zakupy produktów pod markę własną E.Leclerc. Gamę marek własnych rozwija franczyzowa sieć supermarketów spożywczych Intermarché, działająca w ramach Grupy Muszkieterów – największego europejskiego zrzeszenia niezależnych przedsiębiorców. W Kielcach będą też specjaliści z firmy Spiżarnia, która dostarcza Polakom za granicą produkty z naszego kraju, a także kupcy z austriackiego przedsiębiorstwa paliwowego Amic Energy.
Wśród zagranicznych kupców są menedżerzy z Grupy Lulu International – biznesowego konglomeratu ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich, w skład którego wchodzą popularne hipermarkety i centra handlowe na Bliskim Wschodzie. Będą też przedstawiciele brytyjskiej destylarni The Henley Distillery czy finlandzkiej sieci hurtowni BIYTC.
- Produkty zaprezentowane w Kielcach mogą więc wkrótce trafić do klientów nie tylko w Polsce. Boom na marki własne to zjawisko globalne – podsumowuje menedżer Targów Marek Własnych Jakub Nogaj. Wydarzenie odbędzie się 15 i 16 listopada w Targach Kielce.