- Wszelkie wprowadzone przez nas działania w 2020 roku służące lepszej obsłudze klientów Wydziału Komunikacji i Transportu przynoszą oczekiwane rezultaty. Dzięki nim rozwiązaliśmy problem kolejek i długiego czasu oczekiwania na wizytę w urzędzie - mówi Cezary Majcher,członek Zarządu Powiatu w Kielcach.
W kieleckim starostwie przeanalizowano dane z dwóch kwartałów 2020 i 2021 roku.
- Po analizie można powiedzieć, że powróciliśmy do ilości rejestrowanych pojazdów sprzed pandemii, a wręcz rejestrujemy ich więcej - mówi Cezary Majcher.
Analizując dane z pierwszego kwartału 2021 roku można również zauważyć wzrost liczby spraw załatwianych przez Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego w Kielcach. Porównując dane z rokiem 2019, czyli przed wybuchem pandemii koronawirusa, widoczny jest wzrost liczby realizowanych czynności administracyjnych o 26 procent - podaje kieleckie starostwo.
- Wszystkie wprowadzone przez nas usprawnienia związane z pandemią wpłynęły również na liczbę załatwianych spraw. W tym roku w pierwszym kwartale zrealizowaliśmy 2894 sprawy, a w 2019 roku - 2160. Warto tutaj wspomnieć, że Wydział realizuje więcej zadań niż w 2019 r., choćby rejestrację umów sprzedaży samochodów - informuje Cezary Majcher.
Jednym z usprawnień w obsłudze klienta było wprowadzenie internetowego systemu rejestracji wizyty.
- W wydziale komunikacji starostwa można obecnie zarejestrować samochód tylko za pośrednictwem strony internetowej. Osoby, które chcą umówić wizytę muszą poczekać tydzień. Wcześniej ten czas oczekiwania był dłuższy, bo wynosił dwa tygodnie - zaznacza Cezary Majcher.
Jesteś świadkiem ciekawego zdarzenia w waszej okolicy? A może chcesz poinformować o trudnej sytuacji w Twoim mieście? Czekamy nazdjęcia, filmy i gorące newsy! Piszcie do nas na: [email protected]