Biznes

Targi Kielce wśród TOP Marek 2024! Znalazły się w gronie gigantów. Galeria zdjęć

2024-11-20 13:13

Targi Kielce znalazły się wśród 500 najsilniejszych polskich marek. To wynik corocznego badania medialności marek w Polsce, przygotowanego przez magazyn „Press” we współpracy z PSMM Monitoring & More.

Spis treści

  1. Imponujący awans Targów Kielce
  2. Mocna pozycja na polskim rynku
  3. Czym jest TOP Marka?

Ranking „Top Marka” prezentuje wyniki analizy medialności marek, uwzględniając ich obecność w prasie, radiu, telewizji, internecie i mediach społecznościowych. Od 2007 roku zestawienie ocenia siłę i wizerunek brandów w Polsce, a miejsce w rankingu zależy od pozytywnego odbioru i liczby osób, do których dociera marka.

Imponujący awans Targów Kielce

W tym roku zestawienie TOP 500 Marek otwierają Onet, WP i PKO Bank Polski. Targi Kielce są na 180 pozycji przed takimi brandami, jak Synthos, Pepsi, 4F, KGHM, czy kielecki Echo Investment, popularne Męskie Granie. Z kolei w rankingu branży targowej kielecki ośrodek wystawienniczy zajmuje drugą pozycję, ustępując Międzynarodowym Targom Poznańskim, a wyprzedzając Międzynarodowe Centrum Kongresowe w Katowicach, Amber Expo i Expo Kraków.

W porównaniu do ubiegłego roku Targi Kielce odnotowały wyraźny awans – z 295. miejsca w rankingu TOP 500 Marek na 180., oraz z trzeciego na drugie w kategorii branżowej.

Mocna pozycja na polskim rynku

- Skok o 115 pozycji to wielki sukces dla wizerunku i rozpoznawalności Targów Kielce. Świadczy o tym, że pojawiło się więcej publikacji o naszej firmie, a ich wydźwięk był zdecydowanie pozytywny. Informacje o Targach Kielce są publikowane w korzystnym świetle, co umacnia nasz wizerunek i znaczenie na rynku. Nasze starania w budowaniu pozytywnego wizerunku marki, inwestycje w nowoczesne rozwiązania oraz zaangażowanie w organizację wydarzeń na najwyższym poziomie przynoszą wymierne efekty. Wysokie miejsce w rankingu TOP 500 Marek potwierdza znaczenie Targów Kielce na rynku polskim – mówi doktor Andrzej Mochoń, prezes zarządu Targów Kielce.

- Tegoroczne noty to efekt przemyślanej i konsekwentnej strategii komunikacyjnej, którą Targi Kielce realizują. Awans zarówno w kategorii branżowej, jak i w ogólnym rankingu 500 marek w Polsce, to sygnał, że te działania znajdują uznanie nie tylko wśród klientów i partnerów, ale również w opinii publicznej. Jest to efekt współpracy z mediami oraz dbałości o pozytywny i profesjonalny przekaz w każdej formie komunikacji. - Szczególnie cieszy nas wzrost indeksu sentymentu, co świadczy o coraz lepszym odbiorze marki w przestrzeni medialnej – mówi Agnieszka Wicha – Dauksza, dyrektor Wydziału Public Relations w Targach Kielce.

Targi Kielce wyróżniają się organizacją imprez kulturalnych, jak m.in. Memorial to Miles Targi Kielce Jazz Festival. Przez cztery dni festiwalu koncerty dają gwiazdy polskiego jazzu oraz cenieni w świecie muzycy. Największe zainteresowanie mediów przyciągnęły targi branży obronnej Międzynarodowy Salon Przemysłu Obronnego oraz zapowiedziana w maju 2024 budowa nowej hali wystawienniczej.

Czym jest TOP Marka?

Ranking TOP Marka to prestiżowe zestawienie najbardziej medialnych i rozpoznawalnych marek w Polsce, opracowywane corocznie przez magazyn "Press" we współpracy z firmą PSMM Monitoring & More. Jest to jedno z najobszerniejszych badań medialności marek na polskim rynku, które analizuje ich obecność i odbiór w różnych kanałach komunikacji. Marki oceniane są za pomocą trzech głównych wskaźników. Impact jest oceną, ile osób miało kontakt z informacjami o marce, na podstawie popularności i zasięgu mediów, w których się pojawiły. Indeks sentymentu to wskaźnik pokazujący, jaki był wydźwięk przekazów o marce (pozytywny, neutralny, negatywny). Im więcej pozytywnych i neutralnych publikacji w porównaniu do negatywnych, tym lepszy wynik. Siła marki to wynik końcowy, który decyduje o pozycji w rankingu.

Polecamy galerię zdjęć z wybranych wydarzeń w Targach Kielce w 2024 roku.

Świętokrzyskie. Międzynarodowy Salon Przemysłu Obronnego w Targach Kielce
Kielce Radio ESKA Google News
Autor:

QUIZ. Z tego słyną Kielce! Znane marki, firmy i produkty. Co o nich wiesz?

Pytanie 1 z 8
Z czego w latach 1938-70 słynęła najbardziej kielecka fabryka SHL?